Levering & retouren

De EBKE in de kleur zwart en wit wordt uit voorraad geleverd. De levertijd is maximaal vijf tot zeven dagen en het transport wordt verzorgd door TNT. Na ontvangst van de betaling ontvang je de factuur en zodra de EBKE is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. De EBKE wordt alleen aangeboden op het afleveradres. Als u niet aanwezig bent, kunt u contact opnemen met de koerier om een ​​nieuwe leveringsafspraak te plannen.

Natuurlijk duurt het bestellen van een EBKE-personage iets langer. We hebben een productietijd van maximaal drie weken nadat het ontwerp en de kleur zijn goedgekeurd. U ontvangt een melding zodra uw EBKE Personal gereed is en u ontvangt ook een bericht met de Track & Trace-code zodra uw bestelling is verzonden. De EBKE wordt alleen aangeboden op het afleveradres.

Als u een aankoop doet via internet of per telefoon, kunt u eerst beoordelen of u het product wilt behouden, net als in een normale winkel. Hiervoor geldt een wettelijke afkoelingsperiode van 14 kalenderdagen. Binnen die periode kunt u ons laten weten dat u de aankoop annuleert. U kunt het formulier gebruiken dat we u graag op verzoek toesturen. Dit geldt niet voor de gepersonaliseerde EBKE e-bikes. Omdat deze ‘op maat’ zijn gemaakt, kunnen ze niet worden geruild. We zullen natuurlijk alles doen om eventuele klachten over de EBKE zo snel mogelijk op te lossen.

Binnen 7 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u de aankoop annuleert, moet u de fiets op uw kosten terugsturen. Wij zullen het aankoopbedrag retourneren zodra we de goederen terug hebben ontvangen. Neem contact met ons op als u meer informatie nodig heeft.